Monday, May 10, 2010

Coming Back .

BONAMANA . 미인아

They're coming back
All of us had waited so long
Finally , they're back . But not with the thirteen of them .

I hope the comeback will be just like the same as this video



看了这个片段,直接 — 哭
我要的是 Only 13
说实话,我接收不到韩庚离开这个事实
我也接受不到只有10个人回来
我不知道这个是一个谎言,还是什么
我真的接收不到

赫在,我终于听到你的声音了
这次不是RAP而是唱歌
这次的 COMEBACK 还是有点期待
因为,圭贤说过的 ;
希望我们我们继续支持他们,继续爱他们
所以,我会的

. ONLY THIRTEEN .

No comments:

Post a Comment