Wednesday, March 17, 2010

Tadaa ?

TADAAAAA !
Today woke up early again :D I force myself not to go back sleep :]
Got lots of things to do today 20th March coming , and I did nothing . Feel so bitchy Two days ago i'm darn free, & now come back to busy
But i love doing this , getting busy for them (:

I love to work under pressure lah konon . Gahaaaa
Yesterday night did some paper cuttings . Smiling while doing it // Yeala, anticipating ma :D

Later evening auntie anne will bring me to her house , FOR OVERNIGHT with cuzzy boy ! Yeaheeeee :D
Going to celebrate his bday together ! weeeeeeee
And and, so sorry for chloe's bro bday party
At 1st i say until so loud that i can go , now totally silent x)
Hope they have fun there lahh (:

今天写的东西好像有点奇怪的感觉 . 所以就用中文写了,呵呵
看看是不是我写的东西奇怪还是我的人奇怪,哈哈
很明显,是我的人有问题 -.-
别说这个了
19号就快来了,时间过得很快啊!我没有想到会这么快的
现在有点紧张,有点怕
紧张是因为要见他们了,害怕是因为我什么都还没做
今天下午还要去姑姑的家过夜,你说!惨不惨啊 TT 我快哭死了
算了,发生什么事也好,最重要的是享受它的过程 (:
所以这次我一定会好好努力的!
因为时间不够的关系,今天要做的事特别多
所以我牺牲了我的补习时间,补习钱!天啊,给妈知道我还得了?
所以说,时间是很重要的
要珍惜好你每天过的日子 好好的享受生活

好了,我就在这里STOP好了
CHAOOOOO
tata (:

Love by CML [:

No comments:

Post a Comment